Grozs ir tukšs.

Atgriešana un maiņa

Mēs pieliekam visas pūles, lai karte atbilstu jūsu cerībām un lai atgriešana nebūtu nepieciešama.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs neapmainām un nepieņemam atpakaļ personalizētās kartes. Tas ir pielāgots pasūtījums, kas izgatavots tieši jums.

  • 30 days icon

    30 dienu atgriešanas
    un maiņas politika

  • easy communication icon

    Viegla komunikācija
    un process

  • replace icon

    Mēs aizvietojam pasūtījumus,
    kas tiek pazaudēti vai bojāti
    piegādes laikā

Kartes ir lielformāta produkti, un to piegāde visā pasaulē maksā diezgan ievērojamu naudas summu. Tāpēc mēs nevaram piedāvāt bez maksas savu preču apmaiņu vai atgriešanu.

Ja vēlaties atgriezt vai apmainīt pirkumu, lūdzu, sekojiet tālāk sniegtajai informācijai, kā to izdarīt.

Kā atgriezt vai apmainīt?

  • 1

    Nosūtiet mums e-pastu

    uz sveiki@tripmap.lv informējot, ka vēlaties atgriezt karti. Lūdzu, iekļaujiet pirkuma numuru.

  • 2

    Rūpīgi un droši iesaiņojiet karti nosūtīšanai

    vislabāk ir izmantot oriģinālo kasti, kurā to saņēmāt. Noteikti aizsargājiet kartes stūrus – neatstājiet tukšas vietas kastē.

  • 3

    Saņemtās kniepadatas paturiet sev

    NELIECIET tās iekšā kastē. Nepareizi novietotas kniepadatas var sabojāt izstrādājumu.

  • 4

    Nosūtiet droši iesaiņoto karti

    izmantojot kurjeru piegādes pakalpojumus (DPD, DHL, FedEx utt.) uz šādu adresi:

    MB Tripmapas, Verkiu st. 5,
    Vilnius, Lithuania, 08218
    +37062326666

     

    Preces nosūtīšana atpakaļ ir uz jūsu rēķina. Piegādes pakalpojumu varat izvēlēties patstāvīgi atkarībā no ērtībām un cenas. Eiropā mēs iesakām izmantot DPD vai DHL pakalpojumus. ASV un citās ārpus ES valstīs – FedEx vai TNT.

  • 5

    Pēc kartes nosūtīšanas, lūdzu, nosūtiet mums e-pastu

    sveiki@tripmap.lv un nosūtiet mums sūtījuma izsekošanas numuru

  • 6

    Pēc kartes saņemšanas pārbaudīsim, vai tā nav lietota

    (piemēram, nevar būt piespraušanas pēdas). Precei ir jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā to saņēmāt.

  • 7

    Apmaiņai mēs jums nosūtīsim jaunu karti 2 – 4 darba dienu laikā

    aun informēsim jūs pa e-pastu. Mēs maksājam par jaunās preces piegādi.

     

    Atmaksa tiek veikta 2 – 5 dienu laikā pēc kartes saņemšanas.

    Mēs atmaksāsim samaksāto summu uz to pašu kontu, kas tika izmantots pasūtījuma veikšanas laikā.

Kas notiek, ja pasūtījums tiek saņemts bojāts?

Mēs nomainām visus piegādes uzņēmuma pazaudētos vai piegādes laikā bojātos produktus. Ja jūsu pasūtījums ir ticis piegādāts bojāts, pēc iespējas ātrāk nosūtiet mums e-pastu ar iepakojuma un produkta fotoattēliem uz adresi sveiki@tripmap.lv.